NEVER SAY NEVER FILMEN

 Hej bloggen! Idag så prata jag om min kompis om never say never filmen av JUSTIN BIEBER och då visades det att inte hon hade kollat på den filmen.
då frågade hon om jag hade det och jag sa ja. sen så sa jag att den var super bra.
Jag tycker att den filmen är en rörande och en bra film för man får se vad Justin har gåt igenom i sitt liv och att han älskar sina fans till hundra procent. Jag fick nästan tårar av den jag tycker att han hade en tuff uppväxt som barn men hans mamma Pattie var duktig som stötade honom till 100% procent för att han skulle uppnå sin största dröm.
Till slut så hände det han blev kändisen som alla pratar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0