Skoldag

Hejsis svejsis läsare idag så var jag i skolan tråkig!!!! Men nu är jag hemma och har det typ skönt.
Idag i skolan så spelade vi fotboll och hade massa andra tråkiga lektioner!
Engelskan var bra vi fick göra teater små asså sen så övade vi och nån dag så ska vi kanse kanse kanse få framträda dem! Jätte roligt så nu har jag liksom .... tråkig....!   Idag så fick vi b*** äcklig mat lasange fast skolans lasang :s så jag tog maka istället TUMMEN UPP. Brödet är ju godare en maten ;D
Japp det var det hmmm........... Jo! Jag vill gärna att ni skriver kommentarer det skulle vara härligt.
 Sen på små teaterna så fick jag hamna i en grupp med tjejer En tjej som heter Tilda som är bloggare på www.zomar.blogg.se och sen Hanna från www.skillan.bloggplatsen.se och sen en tjej till!
Vi valde Dem tre små grisarna och i was a pig NÖFF.... NÖFF... and Tilda was The Wolf och and Hanna was The pig. Det var roligt XD. Tilda Var jätte Rolig som vargen Det hände att hon blåste spott i mitt ansikte ;)
 
Ja här kommer en bild på MIG!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0